Monday, October 12, 2009

Berakhirnya zaman bujang kami....

Bakal2 mengakhiri zaman bujang, Tunggu....

Yang lg sorang tu, bukan x der tp sajer jer xnak tunjuk awal2. x suprise...hehehe

Dengan Nama Allah Yg Maha Pemurah lg Maha Mengasihani:

Sabtu, 10 Oktober 09: Aku menerima tamu sahabat baikku Mohd Tony dan Sahrin. kedatangan kali ini membuatkan aku memikirkan adakah ada kali terakhir aku berkumpul dengan 2 mamat nie @ pas nie masing wat haluan sendiri (persediaan awal le agaknya) . Apa ke taknye, bulan depan sahrin akan bergelar suami manakala tony plak nak bertunang. isyh susah le nak berkumpul2 mcm nie. bole ke r ton mcm tak ada harapan jer...ada tak der aku ngan akmal le jer yang tinggal..x leh jadi nie kena cepat cari calon nie..hehehe, anyway untuk sahrin selamat pengantin baru(x kira le aku nak wish awal), lepas kawen x lame pas tu jd bapak plak, x der can le aku nak g umah pak samsuri dok borak2 minum kopi..wat tony aku ucapkan selamat bertunang pas nie nak jalan2 leh le bawak bakal tunangnye...tp hati2 kalo kat jb nie byk Penguatkuasa Agama..hehehe..nasihat aku kalo nak jalan bwk adek2 nyer..selamat dunia akhirat, xpun ko bwk aku sekali lg selamat(maklum le darah manis katanya). thank tony sebab tunjukkan aku wat blog,rasenya agak canggih le jgk, kata pok lias nak jd tecnodaei kena le ada blog, bole kongsi2 maklumat. Asal x jd goblog, sudah le...

Dari Abu hurairah bersabda Nabi Muhammad s.a.w bermaksud: "Apabila datang kepadamu seorang yang kamu redhai agama dan akhlaknya datang meminang, maka kahwinlah anakmu itu. Jika tidak berbuat demikian, nescaya akan berlaku fitnah dan kerosakan di atas muka bumi."

5 comments:

Tony Saidi said...

ijammm....
apasal ko inter frame citer aku plak ni..
buat kontroversi orang yang baca jer..

Ontahapo said...

ha..ha..ha.. toni tak sempat nak cover, ijam dah cite. bagus..bagus..bagus. Lepas ni kena mengeboh satu dunia yg toni dah tak lama...

ha..ha..ha..

Tony Saidi said...

haaaa, tengok jam.. ana baru cakap..

Md Zainizam Hasan said...

ala ton biasa le nanti lame2 org tau gak..criter baik barang baik criter le.. member seronok tau benda nie..mg Allah memberikan kebahgian kat tony dan sahrin

Md Zainizam Hasan said...

ala sori le ton, aku nak criter gak, klau x nanti org ngurat ko kan susah...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Design by Abdul Munir Visit Original Post Islamic2 Template