Wednesday, October 5, 2011

16 TAHUN LAMANYA....


Bismillah...
Rasanya dah lama tak menulis blog aku yang dah mula berabuk nie, makin malas pun ada, tapi ntah bersemangat lak aku nak menulis lagi dan nak mengupload cerita2 baru. so nak cerita hari tu, aku berkesempatan hadir majlis walimah staff aku di Pontian, kampung Melayu Raya...mula2 aku sampai aku terus solat ngan us zaini, abes jer solat aku baru perasan keadaan masjid tue. hah terkejut aku rupa2nya masjid yang aku solat tadi mengingatkan kembali aku 16 tahun yang lalu, walhal datang kampung tuh nak gi majlis walimah jer, tapi teringat lak masa tue aku baru form 2 tahun 1992, sekolah arab bandar pontian, dijemput membaca selawat masa MB sampai...isyh lama gak aku tak sampai kampung nie..masa tuh ingat lagi zaman budak sek. arab...sekarang nie dah berubah masjid nie dan kampung seiring kemajuan Neg. Johor di bawah YAB Dato' Hj Abdul Ghani Osman...banyak dah berubah, umur aku dah meningkat dah pun bekerja cuma yang belum.....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Design by Abdul Munir Visit Original Post Islamic2 Template