Friday, June 19, 2009

Selamat Tinggal Bahagian Penguatkuasaan JAJ


31/5/09 adalah hari terakhir aku di bahagian yang banyak menginsafkan diriku..Aku rasa bertuah walaupun hanya 8 bulan (satu tempoh yang singkat), bermula 1/10/08 hingga 31/5/09, masih aku teringat ketika dimaklumkan oleh bahagian pentadbiran dengan surat telah ku terima bahawa aku akan dipindahkan ke bahagian ini, waktu tu dengan kecamukan hati, aku gagahi dengan penuh tanggungjawab yang perlu aku punggahi bersama. Dengan rasa amanah dan ikhlas aku mengalas amanah ini untuk mengetuai Unit Operasi. berbagai liku onak dan duri ku tempuhi, semoga mematangkan dan memantapkan jati diriku. walaupun berat hendak ku lepaskan tambahan pula mendapat bos yang mudah berbincang dan baik hati iaitu Tn. Hj. Nooh Bin Kadri (kebetulan satu kampung kat Pasir Raja), sebenarnya kat Penguatkuasa aku mula panggil tuan, sebelum nie kalu panggil bos bahagian ustaz jer...Terima kasih, jutaan penghargaan ku berikan..semoga curahan ilmu dan pengalaman diberikan, ku garap sebagai rempah ratus kehidupan yang akan ku tempuhi di hari mendatang..1/6/09 adalah aku melapor diri di Bahagian Dakwah sebagai Unit Dakwah Bil Hal..lepas nie banyak lagi cabaran dan dugaan untuk ku tempuhi semoga memantangkan kehidupan ini.....

1 comments:

Ontahapo said...

alo brader, tutup je la blog ni kalo tak hapdet.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Design by Abdul Munir Visit Original Post Islamic2 Template